Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Tilda Goldheart - 16 mars 2014 19:32

Hej! Idag red jag Boy lite. Vi tog en liten tur och sedan blev han även level 5, snart 6. Idag har jag även stängt alla sprickor och blev därför "Vänligt inställd" med Åskviggens Cirkel. Yey! Är inte jätte flitig på att stänga sprickor men har blivit bättre. Nu kommer några bilder på Boy från ridturen förut.

Inte jättebra kvalité men tog bilderna direkt med mobilen på skärmen eftersom att jag inte kan ta bilder på datorn. //Tilda

Av Tilda Goldheart - 16 mars 2014 07:25

Hej! Om ni undrar varför det står "Quickshout" längre ner på sidan, med info om honom men ingen bild. Det är för att jag håller på att fixa lite, så snart kommer det finnas info om alla mina hästar där. Med bilder, såklart. Här kommer en gammal bild på mig (jag hade fortfarande det gamla håret då) och en häst som heter Flamman som jag har sålt nu.

//Tilda

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, mitt namn är Tilda Goldheart! Detta är en nyskapad blogg om mitt liv på hästspelet Star Stable online. Där bor jag i Vingården med mina 7 hästar. Ägare av klubben Cute Mustangs. Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Quickshout

Namn: Quickshout
Smeknamn: Quick
Kön: Valack
Ras: Jorvikiskt Varmblod
Inriktning: Terräng/ hoppning.
Allmänt: Quick är busig häst som älskar färska äpplen och gärna tar en vild gallop med många bocksprång. Han älskar att retas med Nicky och springa tafatt men sin kompis Star. Han hatar att stå still mer en än timme.

Foxgirl

Namn: Foxgirl
Smeknamn: Foxi
Kön: Sto
Ras: Danskt varmblod.
Medrytarre: Hannah Skyforest
Inriktning: Ingen speciell.
Allmänt: Foxi är livlig tjej som alltid gör sitt bästa. Hon älskar att vara ensam och kan bli lite sur när andra hästar kommer för nära. Men hon rider gärna i grupp. Hennes favoritgodis är knäckebröd.

Nightking

Namn: Nightking
Smeknamn. Nicky
Kön: Valack
Ras: Arabiskt fullblod
Inriktning: Terräng och hoppning.
Allmänt: Nicky är en busig liten svart arab som är superallergisk mot clementiner. Han fuskar gärna på träning men är allvarlig på tävling. När får tråkigt börjar han sparka och bocka. Nickys favoritgodis är päron.

Megaprince

Namn: Megaprince
Smeknamn: Prins

Kön: Valack
Ras: Andaluiser
Inriktning: Dressyr
Allmänt: Prins är en blyg ponny. Han älskar dressyr och att jobba men i hoppning är han väldigt rädd och skygg och vägrar ofta. Hos sin förra ägare tävlade han LA dressyr. Prins favoritgodis är gröna äpplen och sockerbitar.  

Dreamboy

Namn: Dreamboy
Smeknamn: Boy
Kön: Valack
Ras: Westfailsk häst
Inriktning: Fälltävlan
Allmänt: När Boy kom till mig var han skygg och sårig. Han hade blivit slagen hos sin förra familj. Nu är han en vätränad duktig ponny med många kunskaper och erfarenheter. Boy är inte så förtjust i godis, han föredrar gräs. 

Snowkiss

Namn: Snowkiss
Smeknamn: Snowie

Kön: Sto
Ras: Jorvikisk ponny
Inriktning: Ponnygalopp
Allmänt: Snowie är skadad och är därför på Hästön med Nicky och Prins för att vila upp sig. Hon älskar ponnygalopp och det är det vi tävlar i. Snowie är glupsk och äter allt hon får tag på. Men det hon älskar mest är att reta Prins. 


Ovido - Quiz & Flashcards